Anasayfa / Haberler1 / ORSAM ULUSLARARASI 2011 SONRASI IRAK SEMPOZYUMU

ORSAM ULUSLARARASI 2011 SONRASI IRAK SEMPOZYUMU

Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi / Edebiyat Fakültesi

Ortadoğu Araştırmaları Merkezi (ORSAM) – Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi işbirliğiyle 18-19 Kasım 2019 tarihlerinde 2011 sonrası Irak’ta ekonomi, politika, güvenlik, kültür, sosyal dinamikler ve dış ilişkiler gibi farklı konuların ele alınacağı “2011 Sonrası Irak” başlıklı uluslararası bir sempozyum düzenlenecektir. Sempozyum, Irak’ta devam eden protestolara ilişkin muhtemel senaryolara da ışık tutacak olması bakımından büyük bir öneme sahiptir.

ORSAM ve Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, çeşitli üniversite ve araştırma merkezinden akademisyen ve uzmanların yanı sıra Türk ve Arap hükümetlerinden yetkili isimlerin de katılacağı bu sempozyuma sizleri davet etmektedir.

Adres: Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi / Edebiyat Fakültesi / 06560 / Yenimahalle

Aşağıdaki linkten sempozyum adresini Google haritalardan görüntüleyebilirsiniz:

https://goo.gl/maps/httd1BfLsxiaATAE8

يعقد مركز دراسات الشرق الأوسط في أنقرة بالتعاون مع جامعة أنقرة حاجي بيرام المؤتمر الدولي الموسوم (العراق يعقد مركز دراسات الشرق الأوسط في أنقرة بالتعاون مع جامعة أنقرة حاجي بيرام المؤتمر الدولي الموسوم (العراق ما بعد ٢٠١١ : الاقتصاد، السياسة، الأمن، الثقافة، الدينامكيات الاجتماعية، العلاقات الخارجية) لتأسيس منصة بحثية أكاديمية لمناقشة طبيعة علاقات العراق الاقليمية والدولية ما بعد ٢٠١١ وآفاقها المستقبلية، فضلا عن تناول شؤون العراق السياسية، الأمنية، الاقتصادية، الاجتماعية، بخاصة ان هذا المؤتمر سيعقد بالتزامن مع انطلاق الاحتجاجات الشعبية الأخيرة في العراق، وسيتم تسليط الأضواء على التطورات المحتملة لهذه الاحتجاجات. سيعقد هذا المؤتمر بمشاركة باحثين وأكاديميين من عدة جامعات ومراكز بحوث، وشخصيات من عدة مؤسسات حكومية وغير حكومية، عراقية وعربية وتركية. ان مركز أورسام وجامعة أنقرة حاجي بيرام ولي يرحبان بحضور جميع الطلبة العرب والأجانب في تركيا الى هذا المؤتمر. ستعقد جلسات المؤتمر في الحرم الجامعي لكلية الآداب في جامعة أنقرة حاجي بيرام على العنوان التالي

‎جامعة أنقرة حاجي بيرم/ كلية الآداب/ 06560 يني محلة.

‎جامعة أنقرة حاجي بيرم/ كلية الآداب/ 06560 يني محلة.

‎-عنوان انعقاد المؤتمر باللغة التركية:

Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Edebiyat Fakültesi/Emniyet,06560 Yenimahalle/Ankara

‎-رابط عنوان انعقاد المؤتمر على خرائط غوغل:

https://goo.gl/maps/httd1BfLsxiaATAE8

Phone: +90 312 430 26 09
Fax: +90 312 430 39 48
Address: Mustafa Kemal Mah. 2128. Sok. No:3 Çankaya / Ankara / Türkiye
Website: www.orsam.org.tr  

Print Friendly, PDF & Email

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir